۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۲۳۵۱۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا: 

ذهنیت سازش با غرب زمینه‌ساز فروپاشی انقلاب است 

حجت الاسلام کاملی فر گفت: دشمن برای تغییر نگرش ملت ایران نسبت به آرمان‌ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌گذاری کلانی داشته است.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نشست بصیرتی بسیجیان تبریز با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران، عزت، اقتدار و امنیت را به ارمغان آورده است، اظهار داشت: مشکل اصلی دشمنان با ملت ایران ماهیت انقلاب اسلامی است.


وی با تأکید بر این‌که تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی ملت ایران و نفوذ فرهنگی در لایه های مختلف نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: یکی از فتنه‌های جدید دشمنان تغییر روحیه انقلابی مردم و مسؤولان است، به گونه ای که دشمن می‌خواهد روحیه انقلابی و استکبارستیزی مردم را کمرنگ کند.


حجت الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: با نگاهی به تاریخ می توان دریافت که از دیگر انقلاب‌های مهم جهان، تنها نام و عکسی از رهبران انقلاب مانده و هویت آنها عوض شده است، اما انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت نزدیک به چهار دهه هنوز با آرمان‌های اصلی و متعالی خود الهام‌بخش دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دشمن برای تغییر نگرش ملت ایران نسبت به آرمان‌ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌گذاری کلانی داشته است، گفت: ترویج ذهنیت سازش با غرب زمینه‌ساز فروپاشی انقلاب است، همانگونه که ذهنیت سازش با غرب موجب فروپاشی شوروی شد.


وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران با صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران وب سایت اینترنتی درصدد ترویج روحیه منفعلانه و سازش‌کارانه با غرب در داخل کشور است، تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان در کشور هشدار داده‌اند، بایستی با مهندسی فکری نسبت به این بیانات توجه صورت گیرد.


حجت الاسلام کاملی‌فر در پایان با اشاره نقش شعار سال در تحقق اهداف عالی نظام اسلامی ایران افزود: به گواه تاریخ؛ در دوران پیش از پیروزی انقلاب از هر جهت وابسته بودیم، اما امروز در سایه «همدلی و همزبانی» در بسیاری از زمینه ها خودکفا شده‌ایم، البته اگر سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، وضعیت بهتر نیز خواهد شد./935/203/ب3

 

ارسال نظرات